CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

21 Οκτ 2008

ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΕΔΩ.....

ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΝΥΜΑΤΟΣ Ν ΑΡΧΙΣΩ..ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΟΛΟΥΣ

8 τριανταφυλλακια:

Theogr ο κηπουρός είπε...

Πάντα ήθελα να κάνω ποδαρικό σε ένα blog. Καλώς όρισες στο χώρο και πιστεύω να τα λέμε.

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Καλώς όρισες στην παρέα μας. Και εγώ καινούρια είμαι λίγων ημερών. Τα λέμε

sweet rose είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ theogr ...κηπουρε των blogs!!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΜΠΟΡΩ..ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ

sweet rose είπε...

ELENA ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΝΙΟΥΦΑΚΙ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ

Theogr ο κηπουρός είπε...

Έχω ανοίξει μια συζήτηση για την σημερινή μέρα. Αν ενδιαφέρεσαι... Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Μωρό μου καλώς ήρθες.
Εγώ έπρεπε να σου κάνω ποδαρικό, πάλι τα πρωτεία ο κηπουρός τα πήρε...
Αρχίζω και υποψιάζομαι μήπως ευθύνεται για τον ψηφιακό δαίμονα που μου την έπεσε τις τελευταίες μέρες.
Any way σου εύχομαι να περάσεις καλά μαζί μας, να διασκεδάσεις με την ψυχή σου, να μοιραστείς με την καρδιά σου και να επικοινωνήσεις με το μυαλό σου (ουπς αυτό το τελευταίο βάλε λάθος...)
Αγάπη μου ξέρεις ότι σε πειράζω γιατί σε αγαπώ πολύ πολύ!!!
Φιλούρες στις μούρες

sweet rose είπε...

Α ΡΕ ΜΑΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ..????ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ!!!
ΧΕΧΕΧΕ...ΘΑ ΛΕΙΨΩ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΜΟΥ ..ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....ΚΗΠΟΥΡΕ...ΕΡΧΟΜΑΙΙΙΙΙ

Theogr ο κηπουρός είπε...

Αρμένικη την έκανες την βίζιτα. Δεν γυρνάς πριν σε διώξουν; Και για ανάρτηση πες μας πως πέρασες. Και βγάλε αυτή την επαλήθευση, έχουμε κάποια ηλικία. Και να περάσεις από τον κήπο να κάνεις εγγραφή. Καλημέρα.