CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1 Μαρ 2009

ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ

11 τριανταφυλλακια:

Skouliki είπε...

τωρα λεει ακουσαν οτι και η θωδη ειπε στην τηλεοραση οτι θεραπευει τον καρκινο
ελα παναγια μου ελεος

καλο μηνα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.ΕΛΕΟΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

Που το ξέθαψες αυτό ρε ζουζούνι;
Καταπληκτικό!!!
Τι να πω εγώ τώρα;
Να βρίσω, να φωνάξω, να με πιάσει κατάθλιψη ή να τραβήξω τις κοτσίδες μου για να μη πω τίποτα άλλο;
Αστο... θα πάρω τα φαρμακάκια μου αυτά που μου επιβάλουν να πάρω και θα πάω να κάνω ένα μποτέ με αιθέρια έλαια αγγουρομουσμουλιάς στο μπάνιο μου να ηρεμήσω!!!
Σε αγαπώ πολύ
Το ξέρω ότι με σκέφτεσαι συνέχεια.
Φιλούρες στις μούρες

Υ.Γ Μην ανησυχείς όλα θα πάνε καλά για όλους.
Το νυφικό εσύ και τα μάτια σου κακομοίρα μου....

sweet rose είπε...

skouliki μου η γυναικα τα εχει χασει τελειως!!καλο μηνα αν και κοντευει να τελειωσει!
skroutzako τι να πω πια!!!
mama αυτα τ5α αιθέρια έλαια αγγουρομουσμουλιάς αφου τα εχεις φερτα κι απο εδω να κανω κι εγω το μποτε μου!!!
τωρα για βιντεο τι να πω κι εγω ειναι μ@λ@κες οι ανθρωποι με πολυ κεφαλαια γραμματα !!!!!!!!!!
πολλα φιλκακια

Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλημέρα. Έχω μια πρόσκληση για σένα. Καλό Σαββατοκύριακο.

Skouliki είπε...

καλησπερα ομορφη

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Καλλιόπη είπε...

ξεφτυλισμένη ανθρωπότητα...
μόνο αυτό έχω να πω!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΕΓΙΝΕ;ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ;ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.