CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1 Μαρ 2009

ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ

13 τριανταφυλλακια:

skouliki είπε...

τωρα λεει ακουσαν οτι και η θωδη ειπε στην τηλεοραση οτι θεραπευει τον καρκινο
ελα παναγια μου ελεος

καλο μηνα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.ΕΛΕΟΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ.

mamadalton είπε...

Που το ξέθαψες αυτό ρε ζουζούνι;
Καταπληκτικό!!!
Τι να πω εγώ τώρα;
Να βρίσω, να φωνάξω, να με πιάσει κατάθλιψη ή να τραβήξω τις κοτσίδες μου για να μη πω τίποτα άλλο;
Αστο... θα πάρω τα φαρμακάκια μου αυτά που μου επιβάλουν να πάρω και θα πάω να κάνω ένα μποτέ με αιθέρια έλαια αγγουρομουσμουλιάς στο μπάνιο μου να ηρεμήσω!!!
Σε αγαπώ πολύ
Το ξέρω ότι με σκέφτεσαι συνέχεια.
Φιλούρες στις μούρες

Υ.Γ Μην ανησυχείς όλα θα πάνε καλά για όλους.
Το νυφικό εσύ και τα μάτια σου κακομοίρα μου....

sweet rose είπε...

skouliki μου η γυναικα τα εχει χασει τελειως!!καλο μηνα αν και κοντευει να τελειωσει!
skroutzako τι να πω πια!!!
mama αυτα τ5α αιθέρια έλαια αγγουρομουσμουλιάς αφου τα εχεις φερτα κι απο εδω να κανω κι εγω το μποτε μου!!!
τωρα για βιντεο τι να πω κι εγω ειναι μ@λ@κες οι ανθρωποι με πολυ κεφαλαια γραμματα !!!!!!!!!!
πολλα φιλκακια

Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλημέρα. Έχω μια πρόσκληση για σένα. Καλό Σαββατοκύριακο.

Skouliki είπε...

καλησπερα ομορφη

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

Καλλιόπη είπε...

ξεφτυλισμένη ανθρωπότητα...
μόνο αυτό έχω να πω!

disa είπε...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΙ ΕΓΙΝΕ;ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ;ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

Ξωτικό-νεραιδόπαρμένος Φαντασιόπληκτος Με Οργιώδης Φαντασία Συγγραφέας είπε...

Το Ονειρεμένες Απάτητες Διαδρομές πάει διακοπές…Ευχόμαστε Καλές Γιορτές με υγεία, ευτυχία, τύχη…

Ας φέρει το 2010 κάθε μέρα έρωτα … κέφι ..όρεξη για ζωή και τρέλες ..γέλιο και πραγματοποίηση κάθε ονείρου…Να είναι κάθε ώρα και στιγμή καλύτερη από την προηγουμένη και κάθε χρόνο η καρδιά να βρίσκει περισσότερη ευτυχία και αγάπη.

Ας κάνουμε μια πρόποση φίλοι μου….

Ποτέ μην πεις ψέματα …μην κλέψεις .. μην ξεγελάσεις .. μην πιεις..
Αν όμως είναι να πεις ψέματα ..πες τα για να βρεθείς με αγαπημένο…
Αν πρέπει να κλέψεις…ξέκλεψε στιγμές για φίλους..
Αν πρέπει να ξεγελάσεις…ξεγέλασε το θάνατο…
Αν πρέπει να πιεις…πιες τις στιγμές που σου κόβουν την ανάσα…γιατί η ζωή δεν είναι οι ανάσες που παίρνεις ..αλλά οι στιγμές που σου κόβουν την ανάσα..

Χρόνια Πολλά και καλά ..

http://apatitesdiadromes.blogspot.com/2009/12/blog-post_19.html

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.