CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 Δεκ 2008

Καλά Χριστούγεννα

απο οτι μου είπαν έχει δουλειές απόψε ο άγιος Βασίλης



Καλά Χριστούγεννα Σε Όλους






11 τριανταφυλλακια:

neni είπε...

Ευτυχισμένα Χριστούγεννα σε σένα και σε όλους αυτούς τους ξεχωριστούς ανθρώπους που αγαπάς!
Φιλιά πολλά!!

jk in your life είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ.ΜΠΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ GMAIL MOΥ ΚΑΙ ΕΒΡΙΖΕ.ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η GOOGLE ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΕΙ.ΣΤΕΝΟΧΩΡΕΘΗΚΑ.ΤΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ;ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΕΔΩ.

oldschool1914 είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!

Μίλτος Γήτας είπε...

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΛΙΚΗ ΑΓΑΠΗ...ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΗ. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ, ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΑΝΟΙΞΑ ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΩ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ;ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΝΕΟ

Ο JK ΕΙΜΑΙ

sweet rose είπε...

τι έπαθες σκρουτζάκο ποιοσ κακκοβουλος να έκανε κατι τέτοιο
τι να πω
φιλια σε ολους καλεσ γιορτες να έχουμε

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗΣΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ.ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.
ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΥΧΕΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΕ ΘΕΛΩ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ sweetrose

Ανώνυμος είπε...

Καρδούλα χρόνια πολλά, φιλιά και αγκαλίτσες πολλές.
Να περάσετε καλά με το συντροφάκι σου ήρεμα οικογενειακά, πρόσεξε μην φας πολλούς κουραμπιέδες της πεθεράς, επίτηδες σου το κάνει για να μπαχαλέψεις και να μην σε θέλει ο γιός της, ξέρω εγώ και η δικιά μου τα ίδια μου κάνει...
Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να συναντηθούμε σύντομα γιατί μου έχεις λείψει πολύ
Φιλούρες στις μούρες

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Τίνος λαού αλφάβητο, ποιες λέξεις να ταιριάξω να περιγράψουν τις ευχές που θέλω να σου γράψω!!!Καλή Χρονιά

sweet rose είπε...

Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά σε ολους!!!!!!!
υγεια κ μόνο χαμόγελα να μας φέρεις το 2009