CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2 Νοε 2008

ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΚΛΑΙΜΕ......



Έρχονται ώρες
που όλα τα φοβάμαι
όσα θυμάμαι
κι ακόμα με πονούν
αυτές τις ώρες να το θυμάσαι
πλάι μου να'σαι
όταν θα'ρθούν
δίπλα μου να'σαι
μαζί σου να με βρούν.

Να μ'αγκαλιάζεις
για να σ'αισθάνομαι
κι αν δεις να χάνομαι
να μ'ανεβάζεις
να με ησυχάζεις
και να με νοιάζεσαι
να με χρειάζεσαι
όπως κι εγώ.

Έρχονται ώρες
που οι σκέψεις με πληγώνουν
και δεν τελειώνουν
τα "πώς" και τα "γιατί"
γι'αυτές τις ώρες
κι οι δυο μας φταίμε
κι ό,τι κι αν λέμε
τι ωφελεί
φτάνει που κλαίμε
και που είμαστε μαζί.

Να μ'αγκαλιάζεις
για να σ'αισθάνομαι
κι αν δεις να χάνομαι
να μ'ανεβάζεις
να με ησυχάζεις
και να με νοιάζεσαι
να με χρειάζεσαι
όπως κι εγώ.

Πιστεύω οτι είναι ένα απο τα πιο αγαπημένα κομμάτια σε πολλούς απο εμάς
μου το αφιερώνω ....και σε όλους εσάς που αγαπάτε την ζωή...ξέρετε εσείς

8 τριανταφυλλακια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο μωρό μου, τα κατάφερες τελικά με το βιντεάκι. Σίγουρα ο Κηπουρός έβαλε το χεράκι του...
Εμένα μου το έχει πει κανα δυο φορές, όπως το είπε έτσι και το ξέχασα και ντρέπομαι να τον ξαναρωτήσω.
Πολύ ωραίο το τραγουδάκι σου, το άκουσα και πάω να κάνω νανάκια.
Σε φιλώ γλυκά
Θα σε πάρω να τα πούμε

Υ.Γ Και που είσαι... φτάνει που κλαίμε- μην το παραχ.....ε κιόλας εντάξει;

sweet rose είπε...

ο κηπουρος ειναι πισω απο το βιντεο...ηθελα να σου στειλω τον τροπο αλλα βαρεθηκα και πηγα για υπνο κι εγω ..πολλα φιλακια και.....
Πάμε να φύγουμε αγάπη μου
έχει στεγνώσει το δάκρυ μου
πάμε να φύγουμε αγάπη μου.
που λεει και το ασμα...αμαν πια βαρεθηκα παμε παρακατω πια!!!!
πολλα φιλακια

Skouliki είπε...

καλο μην καλως σε βρηκα

αν και ειναι γεγονος πως μια αγκαλια κανει θαυματα εχω να προσθεσω πως και μια εξοδος με τα φιλαρακια σου σε κανει να τα ξεχνας ολα επισης

φιλακια

sweet rose είπε...

καλο μηνα και σε σενα skoulikaki καλως ηρθες συμφωνω μαζι σου
φιλια

fresco είπε...

Κότσιρας respect!

απλά ο άνθρωπος έχει τέλεια φωνή...αν είχε γεννηθεί και μερικές δεκαετίες νωρίτερα θα ήταν τώρα από τα "ιερά-τέρατα"...(όχι ότι δεν μπορεί να γίνει κιόλας, αλλά είναι κομματάκι δύσκολο τη σήμερον ημέραν...)

byeee;-)

~~Εμμέλεια~~ είπε...

γλυκιά τριανταφυλλένια
Είναι πολύ όμορφο το τραγουδάκι.
Όμως το καλύτερο είναι ο Φύλακας Άγγελος. Τα λέμε
Φιλιά πολλά

Skouliki είπε...

κοριτσι εννοειται οτι θες βοηθεια μας ρωτας :)

sweet rose είπε...

SKOULIKI ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ