CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29 Νοε 2008



Ακόμα κι αν φύγεις
για το γύρο του κόσμου
θα' σαι πάντα δικός μου
θα είμαστε πάντα μαζί

Και δε θα μου λείπεις
γιατί θα 'ναι η ψυχή μου
το τραγούδι της ερήμου
που θα σ' ακολουθεί

Τα ήσυχα βράδια
η Αθήνα θ' ανάβει
σαν μεγάλο καράβι
που θα 'σαι μέσα κι εσύ

Και δε θα σου λείπω
γιατί θα 'ναι η ψυχή μου
το τραγούδι της ερήμου
που θα σ' ακολουθεί

Τα ήσυχα βράδια
θα περνάει φωτισμένο
της ζωής μου το τρένο
που θα 'σαι μέσα κι εσύ

Και δε θα σου λείπω
γιατί θα 'ναι η ψυχή μου
το τραγούδι της ερήμου
που θα σ' ακολουθεί

Αφιερωμένο...φιλια σε ολους

15 τριανταφυλλακια:

molemou είπε...

tin kalimera mou kai oti epitimis stin agalia sou na to vreis

sweet rose είπε...

καλημέρα molemou ευχομαι και σε σενα το ίδιο

Skouliki είπε...

δεν πιστευω να μελαγχολει κανειςςςςςς
φιλιααααααααα

sweet rose είπε...

γιατί βρε να μελαγχωλίσουμε...χεχεχε
φιλια
λιγο ρομαντζαδα

Ανώνυμος είπε...

Ζουζούνα μου τέλειο το τραγουδάκι σου
Δεν μελαγχολούμε, αναπολούμε, νοσταλγούμε και αισθανόμαστε σούπερ έτσι;
Τηλέφωνο δεν πήρες να μου πεις λεπτομέρειες, έχεις και την κάργια την προισταμένη στη δουλειά και δεν μπορείς να μιλήσεις...
Ακόμα σας περιμένω με το μήλο σου στο σπίτι, άντε να δούμε..
Φιλούρες στις μούρες

Υ.Γ Έχω και μια απορία:
Εγώ έχω λόγο που τον λέω το μισό μου πορτοκάλι, εσύ τον δικό σου μήλο από που και ως που;

Που το ροδοκόκκινο μάγουλο, που η αφρατάδα και η ζωντάνια, που οι ζουμεροί χυμοί και το κόκκινο της φωτιάς;
Κουνουπίδι έχει καταντήσει ο άνθρωπος μετά από 5 χρόνια μαζί σου!!!

Καληνύχταααααααα

venceremos είπε...

kalhmera και καλο μηνα. ωραιο τραγουδακι...
φιλια

Giota είπε...

Πολυ ωραιο τραγουδι :)
ταξιδιαρικο!!!
καλη συνεχεια

Ιφιγένεια είπε...

Τι όμορφο !!

Παλιό και πολύ αγαπημένο μου !!!

Καλως σε βρήκα :)

Καλημέρες πολλές !

manetarius είπε...

επιτέλουουουουους! Σε ξαναβρήκα!!!
Τι ωραίο τργουδάκι... τι ωραίοοοοο!!!!
Φιλιά!!

sweet rose είπε...

Τις καλησπέρες μου σε όλους.. αλλά πρώτα από όλους θα απαντήσω στην mama mou
Γιατί βρε κουνουπίδι το παιδί μου ????το μήλο πήγε κοροϊδευτικά σε σένα να ξέρεις ..χεχεχεχεχε για την ώρα είναι το άλλο μου μισό ..ελπίζω όλα να πάνε καλά μέχρι το τέλος μας!!!!
Το τραγούδι όντως είναι ταξιδιάρικο και πολύ ρομαντικό πιστεύω
Φιλάκια σε όλους σας

Skouliki είπε...

καλησπερα μεσα σε νυχτα τρομου

Theogr ο κηπουρός είπε...

Την Παρασκευή 12/12 ανάβουμε ένα κεράκι στο μπαλκόνι μας στις 21:00 για τον ♥Αλέξη♥ . Αν δεν έχετε μπαλκόνι κάνει και ένα παράθυρο. Προωθήστε το.

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Πολύ όμορφο το τραγουδάκι!!!

molemou είπε...

TI EGINE KAPELA MOU POU XATHIKES

Ανώνυμος είπε...

ωχ ωχ ωχ
τι να σου πω...


μια καλημερα γλυκεια σαν μελομακαρονο !

γιατι το τραγουδι με πισωγυριζει και τελικα..
ακομη και φυγει..στα @@ μας.[αυτο εδειξε η πικρη ιστορια μωρο μ!]